חמישה יועצי נדלן

ביקורות

ורדית
קרא עוד
למרות שאיזה עיסקה לא צלחה. מאיר ידע לחבר קונה אחר. בסופו של יום העיסקה בוצעה לשביעות רצוננו. תודה
ויקטוריה
קרא עוד
קשובים ונאמנים נותנים הסבר מפורטת , עוזרים בהחלטה .
סיון
קרא עוד
ברצוני להתייחס לשרות היוצא דופן של משרד התיווך חמישה יועצי נדלן ושל מאיר שאשא בפרט!!רגע לפני המכירה הגענו אליו להתיעצות דרך המלצות באתר חיפשנו מתווך והגענו אליו נדהמנו לגלות איש מקצוע שמבין מה הוא עושה יודע לשאול את השאלות הנכונות הבנת המקצוע ידע במיסוי מקרקעין שגם חיבר אותנו לעו"ד לחוות דעת שניה למרות שהסביר בצורה מדוייקת צה שהעו"ד ציין.את האמת שלא ביצענו כרגע את המכירה בזכות ההמלצה שלו שלא יהיה אירוע מס ובזכותו לא הפסדנו כסף אבל נחזור אליו בענק!!!!
גלן
קרא עוד
מאיר הראה לנו את הנכס, באמת נתן לנו את מה שחיפשנו. היה זמין לכל שאלה ובעיה, מאוד מאוד מרוצים ממנו
גיא כהן
קרא עוד
פגשנו את מאיר אחרי שנה של חיפושים. כל כך הרבה מתווכים פגשנו ששיקרו, רימו, סילפו או פשוט השמיטו מידע. לא מאיר. מאיר היה אתנו מהתחלה ועד הסוף כן, ישר, זמין ודאג לנו בכל שלב בדרך. אני אמליץ וממליץ עליו לכל מי שזקוק למתווך - שקט נפשי והכי חשוב בטוח שתמצאו את מה שאתם מחפשים.
שרון
קרא עוד
מאיר שאשא חמישה יועצי נדלן קיבלנו המלצות מחברים והוכחת את עצמך!!! שירות מהיר,יסודי,איכותי ומסור ביושר ושקיפות מלאה מול הקונים.הוכחת המוח ידע במהלך העסקה דברים שלא חשבנו עלהם הסבת את צומת ליבנו. מכרת את דירתנו בפרק זמן קצר והורדת מאיתנו המון לחץ. מודים לך שרון.
רפאלו אילטוב
קרא עוד
רכשתי דירה בעזרתו של מאיר. מתווך מקסים ונעים. הטיפול היה מקצועי, מהיר ואדיב. מומלץ ביותר
טלי
קרא עוד
מכל הלב רוצה להמליץ על מאיר שאשא ממשרד ״חמישה יועצי נדל״ן״ בראשון לציון- כל הצוות מצויין, בעלי מקצוע. אבל מאיר מתווך מאוחד- מקצועי, אמין, ישר, יודע לתאם ציפיות בין מוכר לקונה- התוצאה מחר את דירתי תוך 24 שעות שתיווכים אחרים לא יצליחו למכור הרבה זמן, מתווך הכי טוב שהכרתי. ממליצה עליו בחום
בנצי
קרא עוד
שירות מקצועי! מהיר ואדיב! זכינו ליחס אישי והרבה תמיכה לאורך הדרך. מומלץ בחום!
מאירה הוד
קרא עוד
ברצוני להביע את תודתי והערכתי לחמישה יועצי נדלן על השרות האדיבות וכמובן התוצאה הסופית הנפלאה של העיסקה תודה מיוחדת למאיר שאשא על המקצועיות והשירות הנפלא הוד מאירה
אמיר
קרא עוד
דיברתי עם מאיר מהסניף בראשון לציון. מאיר שמח מאוד לעזור לי בהמון מרץ והפגין ידע רב! תודה רבה לך מאיר מרפאל דודיאן
ראובן
קרא עוד
מכרתי דירה דרך״חמישה יועצי נ״דלן״. צוות נפלא. מקצוענים לגמרי. יחסי אנוש יוצאים מהכלל. טיפול במכירה היתה נעימה, מקצועית ויעילה. מומלצים בחום.
הקודם
הבא
דילוג לתוכן