למה חשוב לאסוף ביקורות מלקוחות, לעסקים שמפרסמים בגוגל או בפייסבוק?

פרסום בגוגל או בפייסבוק זה כבר לא מותרות אלא חובה עבור כל עסק ועסק.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם, כזה שמי שלא נמצא בו לא ממש קיים.
פייסבוק, היא הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר מבין הרשתות החברתיות שכולם שנמצאים בה. 

פרסום בגוגל ובפייסבוק יכול להיות אורגני או ממומן (המיקומים שלכם והחשיפה שלכם נקבעת לפי התקציב שלכם).
הפרסום יכול להתבצע באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע, אבל בשביל שתדעו שהפרסום אכן אפקטיבי ושאתם עושים את הדברים בצורה נכונה, אתם צריכים וחייבים לאסוף ביקורות מהלקוחות שלכם.

הנה כמה סיבות למה כדאי לכם מאוד להקפיד ולאסוף את הביקורות הללו

  • אינדיקציה כשעושים דברים בצורה נכונה– יכול להיות שאתם עושים את הדברים בצורה נכונה, שאתם מפרסמים את הפרסומות המתאימות ושאתם כותבים פוסטים מעוררי השראה.
    אבל אם לא תאספו פידבקים ביקורות או המלצות לא תוכלו לדעת שאתם עושים את זה נכון.
  • אינדיקציה כשעושים דברים בצורה לא נכונה– פה זה עוד יותר חשוב.
    אם אתם לא מעניינים את קהל היעד שלכם, אם משהו בשירות שלכם לא מספיק טוב, אם לא תאספו פידבקים מלקוחות שלכם לא תדעו איך לשנות את זה.
    אם ביקורת מסוימת חוזרת פעם אחר פעם, כדאי שתעשו עם זה משהו.
  • כדי לפרסם לקהל היעד בשפתו– יכול להיות שאתם מאוד רוצים להצליח, אבל אתם לא פונים לקהל שלכם בשפה שלו ואת זה תוכלו להבין מהר מביקורות שתקבלו.

איסוף ביקורות חיוביות

אין כמו איסוף ביקורות חיוביות ופרסום שלהם על מנת להגדיל את כמו הלקוחות העתידיים.
פידבקים חיוביים ואותנטיים תמיד משכנעים, וככל שהם יגיעו ליותר עיניים, כך תמכרו יותר בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מציעים שירותים.

דילוג לתוכן